Dr. Narine Yegoryan
- Foto
- Name
- Dr. Narine Yegoryan
- Status
- wiss. Mitarb. (Postdoktorand)
- narine.yegoryan (at) hu-berlin.de
- Web Adresse
- https://www.wiwi.hu-berlin.de/de/professuren/bwl/marketing/team-1/team/narine-yegoryan
Homepage, ResearchGate, Google Scholar, LinkedIn
Forschungsinteressen
Diskrete Wahlmodellierung, Konsumentenverhalten, Präferenzheterogenität, Auswahlexperimente, begrenzte Aufmerksamkeit, Verhaltensökonomik
Berufserfahrung und Mitgliedschaften
- Mitglied: CRC TRR 190 (Rationality and Competition), 2017 – bis heute
- Wissenschaftliche Mitarbeiterin (Postdoktorandin): Institute of Marketing, Humboldt University Berlin, 2020 – bis heute
- Wissenschaftliche Mitarbeiterin (Doktorandin): Institute of Marketing, Humboldt University Berlin, 2014 – 2020
- Studentische Hilfskraft: Institut für Marketing, Humboldt-Universität zu Berlin, 2012 – 2014
- Studentische Hilfskraft: German Airport Performance (GAP) Project, Deutschland, 2011
Hochschulbildung
- Dr.rer.pol: Humboldt University Berlin, 2020
- M.Sc. Economics and Management Science: Humboldt-Universität zu Berlin, 2014
- M.Sc. Economics: Staatliche Universität Eriwan, Armenien, 2010
- B.Sc. Economics: Staatliche Universität Eriwan, Armenien, 2008
Veröffentlichungen
Arbeitspapier
Yegoryan, N., Guhl, D., and Paetz, F. (2022). When Zeros Count: Confounding in Preference Heterogeneity and Attribute Non-attendance.
Laufende Projekte
Lottery Rewards in Incentive-aligned Choice-based Conjoint Studies
The Effect of Information Transparency on Consumers' Data Disclosure Behavior: A Meta-Analysis
(with Maja Adena, Camila Back, Alaa Elgayar, Daniel Guhl, Daniel Klapper, Martin Spann, and Lucas Stich)
Information Processing Patterns during Choice. The Effect of Complexity and Product Category Involvement on Attribute Non-attendance
(with Alaa Elgayar)